משחקים שבלב

נכתבו עליה שירים וסיפורים, היא יהודית עורפת הראשים מהתנ"ך, ב"עליסה בארץ הפלאות" היא נקמנית וקנאית. זו היא מלכת הלבבות הסוערת, שמציתה את דמיונם של יוצרים מאז ימי הביניים. באלפי גרסאות של חבילות קלפים, מלכת הלבבות היא הכוכבת! לחצו על הקישור לעוד סדרות קלפים יפהפיות. אמנם כל בית המלוכה נוכח, אבל אנחנו יודעים מי פה המלכה האמיתית!

למידע נוסף

אהבה מיושבת

כורסה או מושב לשניים נקראים באנגלית "Love Seat" – מושב אהבה. מעצב הרהיטים ג'ואל אסקלונה לקח את השם צעד אחד קדימה, ועיצב ספסל לשניים באווירה רומנטית במיוחד. מתאים לצפייה משותפת בשקיעה תוך לגימת שמפניה ונשנוש תותים, לא חושבים?

למידע נוסף

תמיד אהבה

אומרים שהוא שמאלצי. אומרים שהוא הומצא על ידי חברות לייצור כרטיסי ברכה. אומרים שהוא בכלל נוצרי – אז מה לנו ולו? אז אומרים… ולנטיינ'ז דיי נותן לנו הזדמנות להביע אהבה כלפי בני זוגנו, כי בואו נודה על האמת – ביומיום למי יש זמן למפגני רומנטיקה? לכבוד הוולנטיינ'ז נברנו בערימות הלבבות, הממתקים, והשקיעות הנוגות שברחבי הרשת, והבאנו לכם אהבה – קצת אחרת.

הצהרות אהבה

ב-1970 הציב אמן הפופ-ארט רוברט אינדיאנה את פסל "LOVE" הראשון שלו באינדיאנפוליס, ומאז הוא הפך לאייקון שקיבל גרסאות בצבעים ובשפות שונות – כולל בעברית. וכפי שהצהיר האמן: לא מדובר יותר בפסל של אהבה, הוא כבר הפך לאהבה עצמה. בין אם תסכימו, או תחלקו עליו – לנו זה עושה נעים בלב!

למידע נוסף

שתי פנים לעוגה

מסורת הוולנטיינ'ז מצווה לפנק את בת הזוג בקינוח עתיר קלוריות, ואם נחה רוח הנדיבות – אז גם בתכשיט. בדיוק לשם כך פתחה שני פלדמן חנות בקניון הווירטואלי ETSY. שני מעצבת ביד אמן מיניאטורות מתוקות מפימו, ומשבצת אותן בטבעות, בעגילים ובשרשראות. גם חסכוני בקלוריות, גם עוזר לשמור על שיניים בריאות וגם מקסים ומלא הומור! הקליקו להצצה בחנות מעוררת התאבון.

למידע נוסף
לחצו על ה – Like
ועקבו אחרינו בפייסבוק
החודש בעולם

רוקדים על כל החתונות

רודולף נורייב היה פנומן בלט מברה"מ שערק למערב. הוא מצא פרטנרית לריקוד וחברת נפש אמיתית במרגו פונטיין, רקדנית מדהימה בפני עצמה ומבוגרת ממנו ב-18 שנים. הכימיה בין השניים היתה מחשמלת, וכך קרה שהם רקדו את סיפורי האהבה הגדולים ביותר, כולל, כמובן, את רומיאו ויוליה.האם היה בין השניים סיפור אהבה? את האמת הם לקחו עמם לקבר, אך כמו כל הסיפורים הגדולים, הסקרנות והרכילות קיימות גם היום, שנים אחרי מותם. הקליקו לצפייה בשניים רוקדים סצנה מרומאו ויוליה.

למידע נוסף

אהבה בשחקים

שנות השמונים קלקלו לנו את השקיעות. זוגות אוהבים מתגפפים על רקע שקיעה כתומה הכניסו את המפגן השמיימי לקטגוריית הקיטש באופן כמעט הרמטי. כמעט – בגלל שעדיין יש מי שמצליח להכניס לשקיעה טוויסט! מאט מולוימצלם לאורך זמן את מסלול השמש בשמיים, ומחבר את כל הפריימים לתמונה אחת מרהיבה ומעניינת. כנסו לראות עוד שקיעות שלו!

למידע נוסף
רוצים להכיר אותנו מקרוב? www.etikalderon.co.il // הכנסו לפייסבוק ועשו לנו  // טלפון: 050-6433492