פחית לשניים נחמדה כפליים!

בקוקה קולה תמיד מחפשים דרכים להכניס עניין למוצר המוכר, שכמעט אין מה לחדש בו. הפעם הם עיצבו לנו אריזה מבריקה שמאפשר לשני אנשים ליהנות מאותה פחית בלי לחלוק קש או פייה. הפחית זהה בגודלה לפחית רגילה, כך שהיא מתיישבת בקלות במכונות המכירה האוטומטיות. ההבדל הוא בטריק ההברגה שמחלק את הפחית לשניים. לחצו לראות איך זה עובד!

למידע נוסף

משחקי הרעב

מקדונלדס הציגו קו מקסים של קופסאות ארוחת ילדים שמעודדות קריאה והתעניינות באמנות ובטבע. אריזת ה"Happy Meal" מעוצבת כתמונה תלת ממדית שמקדמת את הנושא הנבחר, ובשיתוף חברות כמו קריולה או הוצאת הספרים DK, החליפו ספרים או צבעים את הצעצועים המסורתיים שמגיעים עם הארוחה. רוצים לראות מקרוב? תוכלו להציץ בקלוזאפ באתר האמנית הלן מאסלווייט, שיצרה את הקופסאות.

למידע נוסף

נעליים מחוץ לקופסה

חנות הכלבו Görtz הגרמנית ביקשה לקדם את מחלקת נעלי הילדים שלה. משרד העיצוב Gürtlerbachmann GmbH נחלץ לעזרתה, ועיצב סדרה של חמש קופסאות נעליים מרהיבות וחינוכיות: כל אחת מייצגת ציפור נפוצה בגרמניה, ושרוכי הנעליים מבצבצים החוצה מתוך הקופסה כתולעת צבעונית במקור הציפור. 
היכנסו לראות את הסדרה המלאה!

למידע נוסף

מבצע פרסום (חלק 3)

שוב אנו בפתחה של שנה חדשה, ואין כמו חגיגה כדי לגרות את החשק לשופינג! אז אחרי שסקרנו את עולם שלטי החוצות והמודעות – הגיע הזמן לבקר בחנויות, ולראות איך אורזים לנו את המוצרים החדשים כדי להעניק ערך מוסף לקנייה ולהגדיל את הסיכוי שנחזור לקנייה נוספת. מסתבר שלפעמים שווה להסתכל בקנקן, ופחות במה שיש בו!

בורא פרי הוודקה

כשסמירנוף השיקה קו וודקה בטעמי פירות, ניגש משרד הפרסום JWT ברזיל למשימת המיתוג. למשקאות החגיגיים עוצבה סדרה ייחודית של בקבוקים: הם מכוסים בקליפה שמדמה במרקם ובצבע את הפרי שבמשקה – לימון, תות ופסיפלורה. היא ניתנת לקילוף בקלות וממחישה את השימוש בתמצית פירות במשקאות האלכוהוליים. ססגוני ומבריק!

למידע נוסף

מתחת לשפם

סימון לליברטה מקנדה הצליח להפיח חיים במוצר שבדרך כלל היינו חולפים על פניו בחוסר עניין. הוא מיתג מברשות צבע באמצעות הצגתן כשפמים… השפמים משתלבים בפניהן של דמויות המודפסות על אריזות הקרטון, ומברשת דקה לגימור מצורפת למארז, כשהיא מייצגת זקנקן קטן. סוגי המברשות השונים יוצרים סדרת דמויות ססגוניות, והמוצג מקבל בידול על הקיר בחנות חומרי הבנייה או האמנות.

למידע נוסף
לחצו על ה – Like
ועקבו אחרינו בפייסבוק
החודש בעולם

השקית שעובדת בשבילך!

איך נדבר על שופינג בלי לציין שקיות?? חברות מבינות שהצרכן הוא פרסומת מהלכת. שקיות מסקרנות, שיוצרות אינטראקציה עם הקונה שאוחז בהן, למעשה ממשיכות את מלאכת השיווק בצורה אפקטיבית. לחצו על הקישור לפוסט מעורר השראה, שמציג שלל רעיונות מצחיקים וחכמים להטמעת מותגים בתודעה הצרכנית.

למידע נוסף
רוצים להכיר אותנו מקרוב? www.etikalderon.co.il // הכנסו לפייסבוק ועשו לנו   // טלפון: 050-6433492