כשהמכון הצרפתי פנה אלינו בבקשה ליצירת קמפיין פרסומי שנתי לקורסי הצרפתית, חיפשנו פתרון הומוריסטי ודינמי.

הקונספט שנבחר היה הצגת דמויות בסיטואציות יומיומיות אומרות ביטויים מוכרים בצרפתית אשר כתובים בעברית פונטית. השתמשנו בכיתוב נקי, ובצבעי הדגל הצרפתי וכך יצרנו מסגרת דינמית ליצירת שפה גרפית אחידה של פרסומים, המציגה בכל פעם דמויות אחרות, במצבים שונים – החל מיום הגאווה וכלה בקורסי שפה ובישול.

במסגרת הקמפיין הופקו: מודעות לעיתון, פוסטרים, פליירים, רולאפים, באנרים, פרסום חוצות על אוטובוסים ועוד.

עיצוב גרפי לבאנרים לשיווק הקורסים לצרפתית, עבור קמפיין לאתר ynet: