גן האהבה

פארק אשיקגה ביפן מוקדש כולו לצמח הויסטריה. שמו ביפנית "פוג'י", והוא מסמל אהבה וחיבה. אפשר למצוא בפארק עצים בני מאה שנה שמשתרעים על פני שטח עצום, והגן כולו פורח בגווני סגול עוצרי נשימה. בסביבה שנראית כאילו צוירה על ידי אולפני וולט דיסני – איך אפשר שלא להתאהב?

למידע נוסף »

גן הנטינגטון לצמחייה מדברית

איל הרכבות האמריקני הנרי אי. הנטינגטון נקט בגישה שונה ומעניינת לתצוגה בוטנית, ובראשית המאה העשרים הקים את גן הקקטוסים, שכיום מכיל מגוון רחב של צמחייה מדברית מכל רחבי העולם. האוסף הקוצני הזה מיוחד, ובהחלט בלתי נשכח!

למידע נוסף »

גני ורסאי

הגנים המלכותיים של ארמון ורסאי הם שריד בן מאות שנים מהדקדנטיות של המלוכה הצרפתית. הקמתם מתוארכת לשנת 1632 לערך, ולאורך השנים הם שינו את פניהם פעמים רבות עד לתפארתם כיום. מעטרים אותם פסלים ומזרקות בהשראות סיפורים מיתולוגיים, והצמחייה מעוצבת בשלל דוגמאות גיאומטריות מורכבות ויפהפיות.

לצפייה בסרטון »

צמיחה עולמית

האביב כבר מקיף אותנו בשיא תפארתו, ואפילו במחוזותינו האורבניים אפשר למצוא הוכחות לסגולותיו של הצבע הירוק לשיפור מצב הרוח.
אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לטיול בכמה מהגנים הבוטניים היפים והמעניינים בעולם. מבטיחים שהחמצן והאוויר הנקי יעשו לכם רק טוב!

גן הספקולציה הקוסמית

את הגן הייחודי הזה עיצב אדריכל הנוף והתיאורטיקן צ'ארלס ג'נקס סביב ביתו שבסקוטלנד. השטח והפסלים שבו עוצבו בהשראת עקרונות פיסיקליים ומתמטיים כמו חורים שחורים ופרקטלים גיאומטריים, והתוצאה נראית כמו יצאה מהספר אליס בארץ הפלאות.

ההכנסות מהסיורים בגן מוזרמות לעמותה המסייעת לחולי סרטן, שייסדה אשתו של ג'נקס טרם נפטרה מהמחלה – כך שהביקור בו שווה כפליים!

למידע נוסף »

גני בוטשארט

בשנת 1904 הסבה ג'ני בוטשארט מחצבה נטושה לגן פרחים רחב ידיים, שהפך עם השנים לאחד מגני תצוגת הפרחים הגדול בעולם. הגן משנה את פניו עם כל חילוף עונה, אך הוא ססגוני ומרהיב ביופיו לאורך השנה כולה.

למידע נוסף »
לחצו על ה – Like
ועקבו אחרינו בפייסבוק
החודש בעולם

ג'ונגל עירוני

לבוטניסט הצרפתי פטריק בלנק היו שתי הארות: מי אמר שגן חייב לצמוח על הקרקע, ולמה אנחנו מניחים לבטון ולמתכת להשתלט על סביבת מגורינו – אם אפשר לכסות אותם בירוק? הוא מותח רשתות לבד מיוחדות בהן משולבות מערכות השקייה והזנה, ומעניק לקירות עירוניים אפורים בכל רחבי העולם כסות ירוקה ופראית.

למידע נוסף »

הגן הבוטני הטרופי נאנג נוט

הגן הבוטני הזה, שנוסד בשנת 1954 כפרויקט שימור צמחים, הפך לתצוגה מופלאה של מגוון רחב של צמחייה טרופית. הצמחים מחולקים על פי קבוצות לאזורי תצוגה בעלי נושא עיצובי, והתוצאה הסופית מפוארת, צבעונית ומשובבת נפש.

למידע נוסף »
רוצים להכיר אותנו מקרוב? www.etikalderon.co.il // הכנסו לפייסבוק ועשו לנו   // טלפון: 050-6433492