רוח נוסטלגית

בעידן הדיגיטלי שלנו קשה לזכור שפעם, בראש השנה, היינו מקבלים כרטיסי ברכה מקושטים לחג – וכל המרבה בנצנצים – הרי זה משובח! אתר נוסטלגיה און ליין, שאוסף הרבה מזכרות הסטוריות מראשית התרבות הישראלית, מציג אוסף "שנות טובות" – אמנם סרוקות לפורמט דיגיטלי – אבל עדיין תוכלו לשלוח אותן ליקיריכם בצירוף הקדשה ואיחולי שנה טובה, ברוח הימים ההם.

למידע נוסף

זמזומי השראה

צורתה הייחודית של חלת הדבש משמשת מוזה עיצובית בתחומים רבים. מעבר להיותה יפה ומעניינת, היא גם מאוד פונקציונלית מבחינת יציבות וחיסכון במקום. מעיצוב תכשיטי יוקרה לפתרונות לארגון המגירות – חלת הדבש מתאימה לכל מטרה. כנסו לראות את כל מה שרק דמיינתם שאפשר לעשות עם משושים!

למידע נוסף

שנה באה

השנה נהיה טובים יותר, מוצלחים יותר, מנומסים יותר, סובלנים יותר,
סבלנים יותר, יצירתיים יותר, 
חכמים יותר, מסודרים יותר, 
מפוכחים יותר, עירניים יותר, 
פתוחים יותר, חברותיים יותר, 
זורמים יותר. אולי אפילו יפים יותר!
נצליח? לא נצליח? לא באמת משנה, כל עוד תהיה לנו שנה טובה ומלאת חוויות. חג שמח!

לאכול אותם!

אם בחג הזה מתחשק לכם לגוון, תוכלו להניח במרכז השולחן זרים שבסוף הארוחה ישמשו גם כקינוח. סידורי ממתקים בצבעים עזים, או בגרסה הבריאה יותר – סידורי פירות, משרים אווירה חגיגית ושמחה, והיתרון הגדול – שום דבר לא נובל בסוף! אפשר לקנות, אבל אפשר גם להכין לבד בבית. לקבלת השראה צפו בסרטון!

לצפייה בסרטון

משדרגים את הסרוויס

אין כמו שולחן מעוצב בטעם כדי להכניס את כל המשפחה לאווירה חגיגית ושמחה. לפעמים מספיקים כמהאלמנטים קטנים לעיטור מעודן אך ייחודי, ולפעמים מתחשק ללכת עד הסוף בעיצוב שולחן מזמין ומאיר עיניים. קבלו חמישה שולחנות מעוצבים שייתנו לכם רעיונות לאירוח חגיגי!

למידע נוסף

עוגת דבש למאותגרי מטבח

היה היתה מעצבת גרפית שאהבה לבשל, אך שורת מתכונים לא ברורים תסכלה אותה קשות. לכן פתחה את בלוג הבישול "בצק אלים", שבו היא מפגינה את יכולות הבישול והצילום שלה, כשהיא מתעדת שלב-שלב איך אמור להיראות כל חלק בתהליך ההכנה – מחומרי הגלם ועד המוצר המוגמר. אז קבלו מתכון לעוגת דבש שתצא בדיוק כמו שהיא אמורה לצאת. כולל הדבורים!!

למידע נוסף
לחצו על ה – Like
ועקבו אחרינו בפייסבוק
החודש בעולם

תפוח ישר מהעץ

לאמן הגילוף תיאודור דוקוב יש אובססיה לתפוחי עץ. ליתר דיוק – לתפוחי עץ – מעץ! גוף יצירתו מוקדש לתפוחים המגולפים וצבועים במיומנות, ותחת ידיו נבראים תפוחים דקורטיביים בשלל צבעים ועיצובים, שנשלחים ללקוחותיו במארזים תואמים. אפילו שלגייה היתה נותנת ביס!

למידע נוסף

מלאו יצירותינו כרימון

הפרי האדום בעל הצורה המעניינת הוא אלמנט דקורטיבי מרשים, ובראש השנה הוא מקבל משמעות מיוחדת. ברחבי האינטרנט תוכלו למצוא תבניות ליצירתרימונים בטכניקות שונות – סריגת חוטי ברזלקרושה או ריקמה. אז מי שמעונין לקשט את הבית לכבוד החג ברימונים, מוזמן לקרוא לבתיה עוזיאל להיות לו למוזה, ובקריאת "במקרה הכינותי מראש" – למקומות, היכון, סרוג!!

למידע נוסף
רוצים להכיר אותנו מקרוב? www.etikalderon.co.il // הכנסו לפייסבוק ועשו לנו   // טלפון: 050-6433492