גירוי חושים

קומפלקס בתי הקולנוע מגה סטאר בוויטנאם מצא שיטת קידום שאי אפשר להתעלם ממנה. פסלי ענק של גלידה והמבורגר שכאילו התרסקו על המדרכה מהשמים מעוררים תאבון לצפות ב"גשם של פלאפל". וזה לא הסרט היחיד: בננה ענקית בראש הבניין מקדמת את הסרטקינג-קונג, ושלטי חוצות בקנה מידה מיניאטורי את "באג לייף". ואם זה נראה לכם מגניב – כנסו גם לראות איך באוסטרליה מפרסמים טיפולי שיניים…

למידע נוסף

על חוט השערה

משרד פרסום באינדונזיה מצא דרך משעשעת וזכירה להשתמש בסבך חוטי החשמל באזור שלט החוצות כדי לקדם מכשיר לקיצוץ שיער-אף! החוטים מדמים שיערות שיצאו משליטה ומשלימים את הקריקטורות המודפסות על השלט. שימוש גאוני בסביבה הקיימת ליצירת הומור שתמיד עוזר במכירת מוצר בעל תדמית בעייתית… ובאותה הרוח – שלט חוצות נוסף, לפרסום סכיני גילוח שמשתמש בצורה מחוכמת בשדה הירוק בו הוא ממוקם. כנסו לראות את קמפיין חוטי החשמל במלואו!

למידע נוסף

מבצע פרסום (חלק 1)

מוצרי קידום נמצאים סביבנו כל הזמן, לכן לרוב איבדנו את הסבלנות כלפיהם. שכחנו שמאחורי כל שלט חוצות או מודעה עומד צוות מוחות שמחליט מה הדרך הנכונה ביותר להציג את המוצר, צוות שתמיד שואף לחדש, לרענן ולסקרן. במקרים מסוימים זה אפילו ממש מצליח! החודש החלטנו להתמקד בפרסום חוצות מחוץ לקופסה (או בעצם מחוץ לשטח הפרסום המוגדר), ואולי אפילו נצליח לגרום לכם לחבב יותר את התחום…

לצאת מהקווים

חשיבה פורצת מסגרות מניבה תוצאות מקסימות. חברת צבעים בארה"ב השתלטה גם על מגרש החנייה שמעליו תלויים 3 באנרי ענק שלה כדי לתת אפקט מרהיב של צבע שנשפך. גם משרד פרסום מניו זילנד מצא דרך יצירתית ומדממת לקידום הסרט קיל ביל 2 (צפו בגדול – זה שווה), וכנסו ללינק לצפייה בדוגמאות מגניבות נוספות.

למידע נוסף

בלונד על הבוקר, בערב שחור?

משרד פרסום לבנוני מצא דרך מעניינת ליצור שלט חוצות דינמי וקולע בלי יותר מדי אפקטים מיוחדים. על ידי חיתוך החוצה של הדמות הם נתנו לצבע השמים המשתנה לקבוע את צבע השיער שלה, וזאת כדי לפרסם קו צבעי שיער העשויים חומרים טבעיים בלבד. מחוכם וחסכוני!

למידע נוסף
לחצו על ה – Like
ועקבו אחרינו בפייסבוק
החודש בעולם

דברים שרואים משם

מה עושה חנות חיות בקניון עם תקציב מוגבל, כשהיא צריכה לקדם טיפול בפרעושים ובקרציות לחיות מחמד? היא מדפיסה מדבקה ענקית שמותאמת לרצפת לובי הקניון, ונותנת לקונים להעביר בעצמם את המסר! פתרון מבריק של משרד פרסום אינדונזי, שנחשף כשמביטים מהקומות העליונות למטה אל הלובי. כנסו לראות את תגובת האנשים ברגע שקלטו את העניין.

למידע נוסף

זהירות, דרקונים!

רשת הטלוויזיה HBO יזמה קידום מעניין לעונה השלישית סדרת הפנטזיה משחקי הכס. כדי לרמוז על התפתחות העלילה כוסה בניין הרשת בלוס אנג'לס בכרזה ענקית שעליה צלו של דרקון במעוף. התוצאה ריאליסטית מאוד ואנו משוכנעים שהיו כאלה שהביטו למעלה לחפש את החיה בשמים… מודעה דומה הודפסה על כפולת עמודים ב"ניו יורק טיימס", כך שקוראי העיתון יכלו לחשוב שדרקון מרחף לו מעל ראשם, וכך קיבלנו ביקור בזק בממלכות דמיוניות.

למידע נוסף
רוצים להכיר אותנו מקרוב? www.etikalderon.co.il // הכנסו לפייסבוק ועשו לנו   // טלפון: 050-6433492