החדשות בקצרה

אתר החדשות dela.ua האוקראיני מאפשר התעדכנות זריזה בענייני היום. משרד הפרסום Leo Burnett אוקראינה בחר להדגיש בקמפיין, שבעולם העסקים הדינמי של ימינו על צריכת החדשות להיות זריזה ותמציתית, ולכן הציגו אנשי עסקים אמיתיים בשינוי קטן: במקום שתי עיניים יש לכולם עין אחת במרכז. בשילוב עם הסלוגן "מבט אחד מספיק" מתקבלת תוצאה משעשעת, שדווקא דורשת יותר ממבט אחד. כנסו לראות את הסדרה המלאה!

למידע נוסף

מדברים בגובה העיניים

איך תוכלו לדעת שהמידע הפרסומי שהפצתם מגיע רק אל קהל היעד? לרגל ציון יום המאבק באלימות נגד ילדים, מצא הסניף הספרדי של סוכנות הפרסום Grey פתרון יצירתי. באמצעות לוח שקוף מיוחד הצליחו להעביר באותה מודעה שני מסרים שונים. האחד גלוי למבוגרים בגובה ממוצע של 1.75 מ', והוא אזהרה בנוסח: "לפעמים התעללות בילדים נראית רק לילד הסובל ממנה". המסר השני נחשף רק לילדים מתחת לגיל עשר, בגובה ממוצע של 1.35 מ', ובו מופיעות חבלות על פני הילד ומספר טלפון של מוקד מצוקה, לצד המשפט: "אם מישהו פוגע בך התקשר אלינו ונעזור לך". לא ברור אם זה עבד או לא, אבל הרעיון המחוכם ראוי לציון. לחצו לצפייה בסרטון שמסביר איך זה עובד.

למידע נוסף

מבצע פרסום (חלק 2)

בחודש הקודם התמקדנו בשילוט חוצות, והחודש אנו מביאים בפניכם כמה מודעות פרינט מושקעות ומרשימות במיוחד. אין ספק שבעולם הפרסום אפשר למצוא כמה מוחות גאוניים, ובין אם מדובר ברעיון טכני מבריק להעברת מסר, או בביצוע מעורר התפעלות של קונספט – מהתוצאות לא תוכלו להתעלם.

התיישבות לא רצויה

סוכנות JWT בשנגחאי מציגה מודעות פרסום למשחת שיניים שעובדות על אחד הפחדים הגדולים שלנו – אבדן שיניים. בכרזות מוצגים פולשים שהקימו ציוויליזציה שלמה בתוך שן אנושית. האימג' היפהפה בפרטיו מתאר בנייה מדהימה מרומא וממצרים העתיקה תחת הסלוגן: "אל תתנו לחיידקים להתיישב". מעורר השראה בעיקר לקבוע תור לשיננית.. כנסו גם לראות קונספט דומהלקידום ערוץ טלוויזיה ברזילאי עם הופעת אורח לא צפויה של מדינת ישראל הקטנה שלנו!

למידע נוסף

סיפור, כדור ושוקולד

סדרת מודעות שיזם ארגון Moms Demand Action מציגה את האבסורד הגדול ביותר באמריקה. בכל מודעה על המתבונן לבחור מי לדעתו מבין שני ילדים אוחז בפריט שנאסר לשימוש או להפצה בארה"ב: האחד אוחז (בהתאם לכרזה) בביצת שוקולד קינדר, בספר האגדה "כיפה אדומה" ובכדור משחק. השני אוחז בנשק תקיפה. מעורר מחשבה ומצמרר כאחד. כנסו לקרוא עוד על הקמפיין.

למידע נוסף
לחצו על ה – Like
ועקבו אחרינו בפייסבוק
החודש בעולם

ידידיו הטובים של האדם

כל אדם שבביתו מתגורר חבר הולך על ארבע יודע שאחד הדברים המשעשעים ביותר הוא למצוא את אותו חבר תוך כדי משחק, בפוזה משונה ולעתים מטופשת – אך חמודה בצורה שלא ניתן לעמוד בפניה. זה היה הקונספט שהוביל את חברת Red Fuse הצ'כית בקמפיין החדש שלה למזון לחיות מחמד עד גיל שנה של Hill's Pet Nutrition, בו גורים מצולמים בסצנות משחק הרפתקניות שמורכבות בצורה מקסימה מחפצים הנמצאים בכל בית, תחת הכותרת "הכינו אותו להרפתקאות של החיים". כנסו לראות את הסדרה המלאה והתכוננו למתקפת חמידות!

למידע נוסף

בחירות ברדיו

קשה לשכוח את סדרת המודעות שהפיקה שפ"מ לקידום סיקור הבחירות ברשת ב' בה מוצגים מנהיגים בינלאומיים בעלי אינטרס במתרחש בישראל מוצגים בסיטואציות מגוכחות תוך שהם מאזינים לרדיו. אולי יותר ברמה של "דאחקה" – אבל בהחלט מצחיק ואפקטיבי.

למידע נוסף
רוצים להכיר אותנו מקרוב? www.etikalderon.co.il // הכנסו לפייסבוק ועשו לנו   // טלפון: 050-6433492