אהבה מעולם אחר

הצלמת אליזבת מסינה מצליחה להעביר ברגישות רגעים אנושיים באווירה כמעט על-טבעית. בפרוייקט חתונת הפיות היא מצליחה, יחד עם צוות מעצבים וסטייליסטים, לשגר אותנו לעולם של רומנטיקה מסיפורי האגדות. ההקפדה על כל פרט ופרט משכנעת שאנו עדים לטקס סודי בממלכה מיתולוגית מכשפת.

למידע נוסף

יותר ממילים

באופן מסורתי, סיפורי אגדות מתחילים בדף בספר, עליו כתוב "היה היו, לפני שנים רבות…". סו בלקוול בחרה לפסל בדפים האלה. ביד יציבה ועדינה מאין כמותה היא מביאה לחיים את הדמויות שבין המילים, ונותנת אספקט ויזואלי רגיש ופואטי לאגדות ולסיפורים. כנסו לראות איך היא עושה את זה!

לצפייה בסרטון

אגדות וסיפורים

סיפורי-עם ואגדות קיימים מאז תחילת האנושות. סביב מדורות נולדו דמויות וגיבורים שהציתו את דמיונם של ילדים, וספרי האגדות הפיצו מודל חיקוי לאומץ לב מוסרי. בין אם בריחה ממציאות אפורה, או שאיפה לעולם בו הטובים מנצחים וחיים באושר ועושר עד עצם היום הזה – האגדות הן חלק בלתי נפרד מעולמנו התרבותי, על שלל פניו השונות. אז קבלו מעט "היה היה" מרחבי העולם, וזהירות – זה ממכר!

אוטופיה אורבנית

קירות בניינים הם קנבס לאמני הרחוב שלקחו על עצמם את תפקיד מספרי הסיפורים על החיים בעידן המודרני. הם יוצרים עבורנו אגדות חדשות, לפעמים תוך שימוש בדימויים מוכרים, כמו כיפה אדומה הזו שקיבלה טוויסט מודרני על קיר בגרמניה. אתר Street Art Utopia מקבץ מבחר עצום של יצירות רחוב מדהימות. כנסו לעשות סיור!

למידע נוסף

מי אמר קפטן הוק ולא קיבל?

מה קורה כשילד שחווה ילדות קשה ומדוכאת הופך לאב עם הרבה כסף? הוא בונה לבנו ספינת פירטים בחדר!העיצוב מדהים ולא פוסח על דבר – מגוף הספינה בעל ההגה המרהיב, דרך גשר חבלים תלוי, תא כליאה שמיועד לאחיות קטנות, מגלשה במקום מדרגות ועד חבל שמשתלשל לחדר הארונות. טינקר בל ופיטר פן ממתינים להתחיל במשחק!
בואו לקרוא ראיון עם המעצב, סטיב קוהל.

למידע נוסף
לחצו על ה – Like
ועקבו אחרינו בפייסבוק
החודש בעולם

הקסם של אנני

במשך יותר מארבעה עשורים של יצירה מותירה הצלמת אנני ליבוביץ' את חתימתה הייחודית על כל גוף עבודתה, ובסדרת הצילומים שהפיקה עבור קמפיין הפארקים של וולט דיסני היא מוכיחה שוב את יכולתה לייצר מציאות פנטסטית וקסומה. בצילומים המרהיבים היא מביאה לחיים את הדמויות האהובות מסיפורי האגדות, שמקבלות ערך מוסף על ידי בחירת הידוענים שמגלמים אותן. כי מי לא חלמה על אביר אמיץ על סוס לבן בדמותו של דיוויד בקהאם? בואו לחזות בקסם!

למידע נוסף

ארץ המחר

פסטיבל המוסיקה Tomorrowland מתקיים בבלגיה מאז 2007, ומתהדר בעיצובי במה לא מהעולם הזה. ב-2012 עוצבה הבמה המרכזית כמדף ספרי אגדות עצומים, ובמרכז הבמה נפתח "ספר החיים" שנתן רקע למופעים. מאות אלפי החוגגים לא הזדקקו להרבה יותר כדי לשכוח לזמן קצר את היומיום…

למידע נוסף

חייכו, אכלתם אותה!

בשנת 1920 סדרת צילומים הטריפה את העולם. שתי דודניות צעירות צילמו את עצמן בגינת בית המשפחה בכפר קוטינגלי שבאנגליה, כשהן משתעשעות עם פיות מכונפות. אם המשפחה לקחה את התמונות למומחים שמצאו כי הן אותנטיות, ומכאן הדרך לשטות בכל קהילת חוקרי העל-טבעי באנגליה ובעולם היתה קצרה. משעשעת במיוחד היתה נפילתו בפח של סר ארתור קונן דויל – יוצר סדרת ספרי שרלוק הולמס. רק בשנת 1981 הודתה אחת הבנות כי הפיות היו גזירי נייר… כנסו להציץ בשאר התמונות!

למידע נוסף
רוצים להכיר אותנו מקרוב? www.etikalderon.co.il // הכנסו לפייסבוק ועשו לנו   // טלפון: 050-6433492